Voitteko uskoa, olen tähän asti sekoitellut, vatkannut ja hämmennellyt kaikki joko käsin taikka vanhaa sähkövatkainta apuna käyttäen?? =D Kyllä, näin olen tehnyt. Ja voitte jokainen miettiä, kuinka kauan saa käsin pullataikinaa vaivata kunnes hyvä sitko syntyy ;D

Mieheni osti minulle syntymäpvälahjaksi (samalla joululahjan virkaakin ajaa..) yleiskoneen... Olenkin sitä reilu ½vuotta tuumaillut ja harkinnut että tarvinko minä sitä oikeasti vaiko kykenenkö pärjäämään edelleen ilman.. Noo, kyllä varmasti pärjäisin edelleen ilmankin, en minä sillä. Mutta, kun sitte perjantaina hurrutteelin menee sillä ekat mousset ja vaahdot, voi pojat sentään... En anna sitä kyllä enään pois!!
Olipas mieletöntä vaahdottaa ja sekoitella koneen avulla kun itse siinä samalla kerkesi tosiaan tehdä muutakin juttuja valmiiksi kuin vain seisoa kahvasta kiinni pitäen ja vahtien kunnes vaahto ym on valmista!!

Saanko esitellä, uusi ja toistaiseksi väsymätön keittiöapulaiseni <3
2067628.jpg

Yleiskone kera mukana tulleiden osien
(nuo blenderit halusi mieheni välttämättä ;D)
2067636.jpg

Suuri kiitos miehelleni ihanasta lahjasta <3