Pienen Kakkupuodin -blogissa, Pauliina järjesti arvonnan. En vieläkään voi uskoa todeksi, että niin hyvä onni minulla oli, kun voitin taas =D Meni vaan aikaa kunnes tajusin Pauliinan blogista, että Piia olin siis minä Pia, heh heee... No, tajuamista kanntti odottaa, sillä voittoni oli aivan IHANA!!! Ja Pauliina taisi (?) "räätälöidä" voiton minulle ;D Suuri KIITOS Pauliina!!!

1147876.jpg

Voitto sisälsi:
Marsipaanityö vihkonen
Wiltonin siveltimet
Wiltonin violetti tomuväri
Amor sydänsuklaata
Joulukahvi pussin
sekä Joulukortin

Pensseleitä tosiaan minulla kuluu (kuten Pauliina kortissa arvelikin) ja
tuo marsipaanityövihkonen on juuri minulle paras.
Sen kanssa onkin hyvä nyt harjoituttaa tuota marsipaanilla muotoilemista,
se ei meinaan vieläkään mulla oikein ota sujuakseen =D

KIITOS vielä kerran!!