"Sinäkö se oot, niin monen vuoden jälkeen, muistatko mua... " *laulaa*

Olen jo sitä ikäluokkaa, että harvempi sitä laulua muistaa ;D -> oli aikoinaan telkkarissa fazerina-mainoksen tunnari =D
 Se on mun lempisuklaata!! Ja taisi SLY'ni arvata?, että suoraa masuunihan se upposi =D
Heti Helmikuun ekanapäivänä, minut yllätettiin!! Postitäti kilkutti ovikelloa ja sanoi että: taas paketti Pialle =DDD On kantanut vissiin viimeaikoina hieman tiheemmin meidän kotiin noita paketteja, hih.. Paketin sisältö oli kuin räätälöity minua varten!! Voi ihanuus!!

1262245.jpg

Sisältö oli:
Fazerina suklaalevy (siis lempisuklaata)
Pikkuleipämuotti (mulla ei ollut yhtään pikkuleipämuottia, nyt on!!)
Unikko servettipkt. (tykkään marimekosta)
Vaahtokarkkipussi (suurin haasteni on onnistua mmf'n teossa)
Aivan ihana kissakortti,
jonka esikoinen omi seinällensä ;)

Kiitos, kiitos oma SLY'ni!!
Paketti oli niin mieluinen kun olla ja voi!!